fredag 8 april 2011

Inte mycket tid...

.....till att sy just nu....eller det kanske är orken som tryter. En hel del sömnlösa nätter tack vare sonen som haft hög feber, och yrar på natten osv....men nu går det åt rätt håll. Har en ugglemössa som jag sytt till sonen och håller på med en till ugglemössa till en kompis bebis. De kommer inom kort.

Vad händer annars? Jag har ju fyllt 30 år!! haha...hur gick det till? känner mig fortfarande som 25, kommer aldrig bli äldre tror jag. Så som jag brukar säga, jag fyllde 25 för 6:e gången nu, bra jobbat! Hade en härlig vecka och min födelsedag firade mannen på ett underbart sätt med barnvakt, en av mina favoritrestauranger och film. Jag fick en dator, inte illa!! och jag älskar den! och så fick jag blommor och ett halsband. Sen säger han att jag ska få nåt mer av sonen, spännande! Av svärföräldrarna fick jag blommor och presentkort på ansiktsbehandling och en gammeldags skylt där det står "Bless this home and all who enters". Av svåger och svägerska fick jag ett underbart doftljus från Yankee Candle, älskar dom! och så fick jag presentkort på massage. Ska unna mig sköna stunder för mig själv framöver, inte illa. Och nu till helgen ska vi på släktkalas i mina hemtrakter runt Jönköping tillsammans med min bror som fyllt 35. Det blir najs!

Tankarna just nu går mest till att jag vill flytta....in till stan!! hur tänkte jag när vi flytta ut på landet?? Det är ju inte alls jag, jag är för social!! Så vi håller utkik allt vi kan efter något lämpligt objekt. Jag har hittat ett som jag drömmer om på nätterna hur man kan göra det fint. Och ja, jag har mycket tankar som gör att det skulle kunna bli kanonfint! en del att göra bara....

Nä nu måste jag få lite gjort medan lilleman sover. Ha en go dag!

Inga kommentarer: