fredag 22 april 2011

Långfredag!

Igår snickrade min svärfar och min man ihop sandlådan till Elvin. Självklart skulle Elvin va med och hjälpa till så mycket han bara kunde. Oj va kul det var!

Imponerad av pappa! 
Wow, va fint det blir!
Elvins farfar hänge upp gungan i trädet. Oj va kul det var! Han sitter och sjunger när han gungar.
Min älskade lilla sötnos!!!!
Så här kul var det ibland när mamma busade oxå.
Och  när sandlådan till slut var klar....vem satt som klistrad? Som sänt från ovan! Tack pappa, farfar och Gud, här hade ni ett bra samarbete =) Min fina sandlåda!! 
Idag har han oxå lekt i sandlådan och gungat. Väldigt bra investering verkar det som! Jag verkligen njuter av att se honom så glad och underhållen!!

Senare idag får han en lekkompis, Melker. Han och hans föräldrar kommer hit och umgås och äter gott. Ska bli mysigt! Glad påsk nu alla vänner!

4 kommentarer:

Emsters Alster sa...

Åh, vad mysigt det ser ut! Duktiga killar i alla åldrar har roligt med sandlådan! Glad påsk!

emma sa...

åh vilket charmtroll! :)

syr du dregglisar också?

kram emma

meLina. sa...

Emster, ja det var mysigt och det blev så bra!

Emma, ja han är go! Syr inte dregglisar än...men ska lära mig! =) kram

Emsters Alster sa...

Halloj! Grattis i efterskott, hoppas festdagen blev kanon! Angående dregglisar, sprätta upp en köpes du har så ser du konceptet framsida kontra baksida! Du har också en award att hämta hos mig om du vill ha den!