söndag 6 mars 2011

Kalasdag nr 2

Idag har vi firat Elvin med hela tjocka släkten. En livad dag minst sagt! Som kanske för en liten kille kan bli lite för mycket....kul att träffa alla på ett sätt och kul att leka med kusinerna, men jobbigt med för mycket ljud och stoj... Men maten var god, likaså fikat och tårtan som hans mamma hade knåpat ihop, godare och roligare än fin. Massa paket fick han oxå lillkillen, och inte en enda öppnade han själv tror jag. Tur att han fick så bra hjälp av kusinerna som mer än gärna rev upp alla paket. Ikväll somnade han illa kvickt minst en timme tidigare än vanligt, utmattad men glad. Han är världens finaste!


Alla kom med paket...vad gör man med dom?

Bra hjälp av kusinerna med att öppna i alla fall!

Elvin och gammelfarfar har jättekul!

Underbart goda Red Velvet cupcakes hade jag hunnit göra innan kalaset.

Jag vet!! Tidernas fulaste tårta....haha...jag gick bananas när jag garnerade den...men kul var det och ont om tid var det...det ska väl va färgglatt och roligt när man fyller 1 år! =) Speciellt när man jämför med Johannas tårtor, men jämföra ska man ju INTE göra... Hon är för övrigt överfantastisk på garnering!!

Efter en intensiv kalasdag blir man trött...ligger upponer i sängen med armar och ben här och var, totalt avslappnad!

Inga kommentarer: