torsdag 9 juni 2011

Barnvakt och familjehäng!

I maj hade vi några kalas helgerna efter varandra och barnvakt var eftertraktat. Första helgen kom mina föräldrar och hade hand om Elvin på fredagskvällen när vi var på 30-årsfest. På lördagen var det kanonväder och vi åkte till Gräfsnäs för lunch och lek, supertrevligt! och Elvin älskade det såklart!

Lunchtime, och alla underhålls av Elvin!

Han har så mycket att berätta sötplutten!! Jag önskar så att man förstod vad han ville ha sagt! =)

Sen var det lekdax såklart! En kort stund på allt är Elvins melodi, man måste ju pröva vad som är skoj.

Rutschkanan är ett säkert kort, lite skrämmande men mest jättekul!!

Den klassiska vitsippebilden var inte lätt att ta. Elvin var inte alls lika sugen som mig på att posera i vitsippsdjungeln. Men söt är han ju ändå min älskling!

Till slut blev han räddad av morfar...tur för honom!

Mamma och son, och sonens ständiga fråga är på sitt språk "va é de?" om ALLT!
Min dyrbara skatt, älskar dig!


Inga kommentarer: